Darmowa dostawa od 299 PLN

FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Filtry

Show filters button
x

Kategorie

Rozmiary

Kolor

Cena

Zamówienia

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu 1 – 4 dni roboczych.

W jaki sposób mogę anulować swoje zamówienie?

Anulowanie zamówienia jest możliwe o ile produkty nie zostały jeszcze wysłane. W tym celu należy napisać na adres e-mail [email protected] podając numer zamówienia, albo skontaktować się pod numerem telefonu: +48 786 828 323.

Czy mogę dokonać zmian w swoim zamówieniu?

Niestety nie ma możliwości dokonania zmian w zamówieniu.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, możesz otrzymać fakturę VAT, wystarczy, że przy zamówieniu wybierzesz odpowiednią opcję.

Płatności i dostawa

Jakie są dostępne metody płatności?

Za zamówienie możesz zapłacić poprzez:
– BLIK,
– przelewem online,
– kartą płatniczą (Visa, Mastercard),
– Google Pay (GPay),
– za pobraniem.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego. Zamówienie składane online są wysyłane przez firmy kurierskie.

Jakie są dostępne metody dostawy?

– Inpost kurkier,
– Inpost paczkomat,
– Orlen Paczka.

Zwroty

W jakim terminie mogę zwrócić zakupione towary?

Zakupione towary możesz zwrócić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Adres, na który należy dokonać zwrotu to:
MIQUE Daria Mikołajczak,
Cztery Pory Roku 13/140, 87-100 Toruń,
telefon: +48 786 828 323.
Do przesyłki powinien zostać załączony formularz zwrotu.

W jakim czasie zostaną zwrócone środki?

Środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej.

Kto pokrywa koszty przesyłki zwrotnej?

Koszty zwrotu pokrywa Kupujący.

Gdzie znajdę formularz zwrotu?

Formularz zwrotu został dołączony do zamówienia, lecz jeśli go nie masz, możesz pobrać go ‘tutaj’.

Reklamacje

Kiedy mogę reklamować zakupione produkty?

Gdy zakupiony produkt ma wadę lub jest niezgodny z umową możesz go reklamować. Reklamacji możesz dokonać w ciągu 2 lat od daty zakupu.

W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

Aby dokonać reklamacji, należy odesłać produkt na nasz adres wraz z wypełnionym formularzem reklamacji.
Adres:
MIQUE Daria Mikołajczak,
Cztery Pory Roku 13/140, 87-100 Toruń,
telefon: +48 786 828 323.

Ile czasu zajmie rozpatrzenie reklamacji?

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. O decyzji dot. reklamacji zostaniesz poinformowana mailowo.

Inne

Jak mogę założyć konto w sklepie?

Założenie konta jest możliwe poprzez panel klienta, w stopce strony, albo klikając ‘tutaj’ (https://mique.pl/moje-konto/)